Indikátory SenseBoil na indukční varné desce blikají
Řešení
Problém:
- Indikátory SenseBoil® blikají
- Funkce SenseBoil® nefunguje
- Nemohu funkci SenseBoil® aktivovat
- Jak používat funkci SenseBoil®?
Platí pro:
- Indukční varné desky s funkcí SenseBoil®
Řešení:
1. Přesvědčte se, že je povrch desky suchý
2. Ukončete předchozí aktivity vaření nebo vyberte volnou varnou zónu bez zbytkového tepla.
Pokud jsou varné zóny již používány nebo je na všech zbytkové teplo, varná deska vydá zvukový signál, indikátory SenseBoil® začnou blikat a funkce se nespustí
3. Během 5 sekund od aktivace funkce SenseBoil® zvolte varnou zónu
4. Pokud výše uvedené rady nefungují, zkontrolujte a případně změňte nastavení omezení výkonu u varné desky
Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem.
Pozor: Zkontrolujte, zda zvolený výkon odpovídá jmenovité hodnotě pojistky (jističe) domovní elektrické sítě. Doporučujeme požádat o odbornou technickou pomoc.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Varnou desku nelze aktivovat nebo nefunguje
- Poruchy instalace indukční varné desky
- Varná deska vyhazuje pojistky
- Pracuje pouze jedna strana varné desky
- Varná deska zobrazí chybový kód F
- Uslyšíte zvukový signál a plynová deska se sama vypne
- Vnější kruh varné zóny nefunguje
- Indukční varná deska zobrazuje chybový kód F3
- Indukční varná deska zobrazuje chybový kód F2
- Indukční varná deska zobrazuje chybový kód F nebo F1
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici zanussi. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.