Připojená zařízení - Zařízení nelze zaregistrovat
Řešení
Problém:
- Zařízení nelze zaregistrovat
Platí pro:
- Spotřebiče s funkcí připojení
Řešení:
- Zkontrolujte, zda je vaše síťové připojení WiFi aktualizováno a šifrováno
Proveďte následující pokyny:
1. Vyhledejte připojení Wi-Fi v seznamu dostupných sítí na mobilním zařízení podle vašeho výběru.
- Pokud se vedle názvu vaší sítě Wi-Fi zobrazí ikona zámku, znamená to, že používáte nějakou formu šifrování. Pokud ne, pokračujte krokem 2.
- Zkontrolujte nastavení konfigurace Wi-Fi pro typ použitého šifrování.
- Vyberte WPA2, pokud je k dispozici, a pokračujte krokem 3. Pokud WPA2 není k dispozici, přejděte ke kroku 2.
2. Zkontrolujte, zda váš router podporuje WPA2 jako formu šifrování. Pokud ano, pokračujte krokem 3.
Pokud tomu tak není, možná budete muset upgradovat router.
3. Přejděte do nastavení konfigurace sítě a nastavte název sítě WiFi a heslo.
- Možná budete muset restartovat router a dokončit proces.
- Vyberte nové připojení k síti Wi-Fi na každém zařízení a zadejte heslo.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Pračka zobrazuje chybovou zprávu EF0, EFo, EF3, nebo 15x zapípá / 15x zabliká
- Dveře pračky jsou zablokované a nelze je otevřít
- Na displeji pračky se zobrazí ikona „Čištění bubnu“
- Pračka zobrazuje chybovou zprávu E40 nebo 4x zapípá / 4x zabliká
- Pračka nefunguje / nereaguje
- Pračka zobrazuje "CLE"
- Pračka nesplachuje prací prostředky / v zásuvce na aviváž zůstává voda
- Pračka vydává hučivý / pulzující zvuk
- Pračka pálí pojistky / vyhazuje jističe
- Pračka vydává zvuk a třese se během odstřeďování
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici zanussi. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.